Followers

Friday, July 08, 2011

Kasut Tak Sama Dengan Bunga?



Kalau nanti masa nikah warna bunga tangan tak sama dengan warna kasut takpe kan??

Boleh plak nak tanya soalan macam gini kan. Sendiri jawab tak boleh ke?

Sebelum ni saya ada berhasrat mahu membeli kasut nikah yang sedondon dengan warna bunga tangan. Nak tahu lebih lanjut boleh rujuk sini.


Tapi nampak gayanya hasrat tu seperti malas mahu ditunaikan. Balik Ipoh aritu ada orang belanja saya kasut nikah. Tapi warna silver sedondon dengan warna baju akad nikah. Malas mahu pikir sebab kasut yang saya mahukan amat payah nak dicari. Susah nak cari sebab saya yang cerewet. Sekian. Harap maklum. =p




Oh hanya dalam igauan sahaja.






Credit to Dia Terima Nikahnya

Sumber inspirasi suatu ketika dahulu
Kini tak mampu tercapai
=(




Tapi takpela kan. Nak pakainya sekejap je. Pakaila kasut apa yang ada pun. Janji bukan berkaki macam ayam. Kadang-kadang hawa nafsu ni jangan nak diturutkan sangat. Boleh binasa. Hehe ayat nak sedapkan hati la tu....=p


Esok cuti ye uolsss...tapi tak bole nak ke mana-mana..bertapa di rumah la jawabnya...


3 Kata-Kata Inspirasi:

A.N.A said...

boleh..kasut nikah lala pn x sama dgn bunga tangan...hehehe..kasut lala sama dgn warna beads baju..biru..n bunga tangan warna lain...boleh ke mcm tu?

choclairissa @ intan said...

dear...saye pun kasut nikah xsame dgn bunga tangan..kasut sanding pun x sama dgn bunga tangan jugak..hehe takpe kot asalkan matching dgn baju :)

Fardilla Fawzi said...

Ana & Intan: tak sama pun tak sama kan..ok..sy dh semangat balik..hehe...positif..positif...=)

Friday, July 08, 2011

Kasut Tak Sama Dengan Bunga?




Kalau nanti masa nikah warna bunga tangan tak sama dengan warna kasut takpe kan??

Boleh plak nak tanya soalan macam gini kan. Sendiri jawab tak boleh ke?

Sebelum ni saya ada berhasrat mahu membeli kasut nikah yang sedondon dengan warna bunga tangan. Nak tahu lebih lanjut boleh rujuk sini.


Tapi nampak gayanya hasrat tu seperti malas mahu ditunaikan. Balik Ipoh aritu ada orang belanja saya kasut nikah. Tapi warna silver sedondon dengan warna baju akad nikah. Malas mahu pikir sebab kasut yang saya mahukan amat payah nak dicari. Susah nak cari sebab saya yang cerewet. Sekian. Harap maklum. =p




Oh hanya dalam igauan sahaja.






Credit to Dia Terima Nikahnya

Sumber inspirasi suatu ketika dahulu
Kini tak mampu tercapai
=(




Tapi takpela kan. Nak pakainya sekejap je. Pakaila kasut apa yang ada pun. Janji bukan berkaki macam ayam. Kadang-kadang hawa nafsu ni jangan nak diturutkan sangat. Boleh binasa. Hehe ayat nak sedapkan hati la tu....=p


Esok cuti ye uolsss...tapi tak bole nak ke mana-mana..bertapa di rumah la jawabnya...


3 comments on "Kasut Tak Sama Dengan Bunga?"

A.N.A on July 8, 2011 at 5:01 PM said...

boleh..kasut nikah lala pn x sama dgn bunga tangan...hehehe..kasut lala sama dgn warna beads baju..biru..n bunga tangan warna lain...boleh ke mcm tu?

choclairissa @ intan on July 9, 2011 at 12:00 AM said...

dear...saye pun kasut nikah xsame dgn bunga tangan..kasut sanding pun x sama dgn bunga tangan jugak..hehe takpe kot asalkan matching dgn baju :)

Fardilla Fawzi on July 9, 2011 at 1:13 PM said...

Ana & Intan: tak sama pun tak sama kan..ok..sy dh semangat balik..hehe...positif..positif...=)

Disable Right Click