Followers

Wednesday, July 13, 2011

Mode Meruntun Jiwa



Sedihkan bila kita ada peluang yang jarang sangat nak dapat,

Lepas tu kita terpaksa lepaskan peluang macam tu,

Tak tahu nak cakap macam mana,

Ada orang tu dah sedih-sedih bila saya tak dapat nak ikut dia,

Nak buat macam mana,

Saya plan musim mengawan tak kene waktu dan peluang tu pun datang tak kene waktu,




Saya mungkin akan ditinggalkan seminggu selepas bergelar kekasih halal,

Sayang sangat nak lepaskan peluang semacam itu,

What should i do??

Pasrah



P/s: Kalau uolss perasaan lately banyak sangat entri yang meruntun jiwa. Banyak entri yang mengambarkan emosi yang kurang stabil. Biasala nak dekat-dekat memang banyak sangat bende yang cuba menyemak dalam hidup.

Hidup mesti diteruskan walaupun banyak sangat perkara yang perlu diselesaikan. Pandai-pandaila saya menyelesaikannya nanti.



Tadi student cakap umur saya tak macam 25 tahun tapi mcm 17 tahun.
Haha jangan jeles
=p

"Padahal diorang nak bodek saya suruh tambah markah"
=)



1 Kata-Kata Inspirasi:

UyaRayza said...

takpe dear hehee..berjauhan skejap lepas nikah nnti jmpe kompem mmg rindu giler5 hehehe

Wednesday, July 13, 2011

Mode Meruntun Jiwa




Sedihkan bila kita ada peluang yang jarang sangat nak dapat,

Lepas tu kita terpaksa lepaskan peluang macam tu,

Tak tahu nak cakap macam mana,

Ada orang tu dah sedih-sedih bila saya tak dapat nak ikut dia,

Nak buat macam mana,

Saya plan musim mengawan tak kene waktu dan peluang tu pun datang tak kene waktu,




Saya mungkin akan ditinggalkan seminggu selepas bergelar kekasih halal,

Sayang sangat nak lepaskan peluang semacam itu,

What should i do??

Pasrah



P/s: Kalau uolss perasaan lately banyak sangat entri yang meruntun jiwa. Banyak entri yang mengambarkan emosi yang kurang stabil. Biasala nak dekat-dekat memang banyak sangat bende yang cuba menyemak dalam hidup.

Hidup mesti diteruskan walaupun banyak sangat perkara yang perlu diselesaikan. Pandai-pandaila saya menyelesaikannya nanti.



Tadi student cakap umur saya tak macam 25 tahun tapi mcm 17 tahun.
Haha jangan jeles
=p

"Padahal diorang nak bodek saya suruh tambah markah"
=)



1 comments on "Mode Meruntun Jiwa"

UyaRayza on July 13, 2011 at 4:12 PM said...

takpe dear hehee..berjauhan skejap lepas nikah nnti jmpe kompem mmg rindu giler5 hehehe

Disable Right Click