Followers

Wednesday, January 13, 2010

Serabut

Skg ni life aku depan laptop jer.

Kalo nak tgk kat umah keadaan diri sendiri pon dah tak terurus. Kesiannya. Kene amik maid nie. Haha..hidup sendiri terumbang-ambing nak bayar gaji maid plak. Huhu.

Balik umah lepak depan tv sekejap. After Maghrib mula la operasi. Skg ni rase mcm tak cukup masa jer. Risau perkara lama berulang kembali. Huhu...

Kalo dok umah dok relaks rase mcm bersalah sangat. Skg ni kene sentiasa update keje. Taknak simpan buat pekasam. Bukak laptop. Cari information.

Baju sebakul tak berlipat. Keadaan bilik yg agak aku tak puas hati. Tapi aku pejamkan mata sebelah jer. Mana nak mengadap keje kat opis lg. Baju nak gi opis pon iron lepas mandi pagi tu. Umah yang kene sentiasa kemas. Mane tak serabut. Tu sebab akhir-akhir ni aku asik kuar lambat jer dari umah. Kalo dulu 720 am tu dah dikire sangat lambat. Bayangkanlah skg ni aku kuar umah 740 am. Kalo ujan masakla aku dalam kete. Keadaan umah pon aku malas nak amik pot sgt. Lantakla ape nak jadi pon. Huhu...

Dah tak reti nak arrangekan masa dah. Tapi yg peliknya update blog and berfesbuk ade masa plak. Opsss no comment.

0 Kata-Kata Inspirasi:

Wednesday, January 13, 2010

Serabut


Skg ni life aku depan laptop jer.

Kalo nak tgk kat umah keadaan diri sendiri pon dah tak terurus. Kesiannya. Kene amik maid nie. Haha..hidup sendiri terumbang-ambing nak bayar gaji maid plak. Huhu.

Balik umah lepak depan tv sekejap. After Maghrib mula la operasi. Skg ni rase mcm tak cukup masa jer. Risau perkara lama berulang kembali. Huhu...

Kalo dok umah dok relaks rase mcm bersalah sangat. Skg ni kene sentiasa update keje. Taknak simpan buat pekasam. Bukak laptop. Cari information.

Baju sebakul tak berlipat. Keadaan bilik yg agak aku tak puas hati. Tapi aku pejamkan mata sebelah jer. Mana nak mengadap keje kat opis lg. Baju nak gi opis pon iron lepas mandi pagi tu. Umah yang kene sentiasa kemas. Mane tak serabut. Tu sebab akhir-akhir ni aku asik kuar lambat jer dari umah. Kalo dulu 720 am tu dah dikire sangat lambat. Bayangkanlah skg ni aku kuar umah 740 am. Kalo ujan masakla aku dalam kete. Keadaan umah pon aku malas nak amik pot sgt. Lantakla ape nak jadi pon. Huhu...

Dah tak reti nak arrangekan masa dah. Tapi yg peliknya update blog and berfesbuk ade masa plak. Opsss no comment.

0 comments on "Serabut"

Disable Right Click