Followers

Thursday, January 21, 2010

Monolog

Erm setiap ari menjalani rutin harian yang biasa. Sampaikan satu masa rase terasa bosan bile perkara yang sama dibuat setiap ari. So cmne nak elakkan kebosanan tersebut. Senang jer. Cubela cari sesuatu yang baru. Erm ckp pakai air liur mmg mudahkan. Hurmmm

Otak ni tak kreatif untuk memikirkan perkara baru yg lain dari rutin harian. Bole tolong pikirkan tak?

Hurmmm (sigh)...tak baik mengeluh la. Tak bole nak elak la. Bosan sangat. Skg ni dalam kepala otak berkaitan perkara baru tu nak gi bercuti and merehatkan diri jer.

Tapi aku cume ade ari Ahad saje untuk rest sepuasnya. Macam2 kekangan. Ala ponteng je kelas tu. Hurm tak bole. Sem ni aku dah janji taknak ponteng kelas kalo takda perkara yang penting. Bagus2..teruskan ye.

Ermm ape kata gi mandi laut hujung minggu nie. Ahhaaaa good idea jgk...

Tapi kene tanya En Azli dulu..takkan nak gi sorang2 plak...

Hurm hope bole la...(crossing fingers)

0 Kata-Kata Inspirasi:

Thursday, January 21, 2010

Monolog


Erm setiap ari menjalani rutin harian yang biasa. Sampaikan satu masa rase terasa bosan bile perkara yang sama dibuat setiap ari. So cmne nak elakkan kebosanan tersebut. Senang jer. Cubela cari sesuatu yang baru. Erm ckp pakai air liur mmg mudahkan. Hurmmm

Otak ni tak kreatif untuk memikirkan perkara baru yg lain dari rutin harian. Bole tolong pikirkan tak?

Hurmmm (sigh)...tak baik mengeluh la. Tak bole nak elak la. Bosan sangat. Skg ni dalam kepala otak berkaitan perkara baru tu nak gi bercuti and merehatkan diri jer.

Tapi aku cume ade ari Ahad saje untuk rest sepuasnya. Macam2 kekangan. Ala ponteng je kelas tu. Hurm tak bole. Sem ni aku dah janji taknak ponteng kelas kalo takda perkara yang penting. Bagus2..teruskan ye.

Ermm ape kata gi mandi laut hujung minggu nie. Ahhaaaa good idea jgk...

Tapi kene tanya En Azli dulu..takkan nak gi sorang2 plak...

Hurm hope bole la...(crossing fingers)

0 comments on "Monolog"

Disable Right Click