Followers

Friday, January 15, 2010

Mengarut je~

Izinkan aku untuk mengarut sekejap~

Wei aku tak siapkan lagi slide tuk presentation esok. Product pon kejap2 bertukar. Idea last minute. Adoi....ditambah dengan perasaan yg malas..

Setelah sekian lama tak pedulikan hal umah, semalam pas keje amik kesempatan sapu sampah and kemas apa yg patut. Baju dah sebakul tak basuh. Punyela pemalas. Kain baju selambak tak berlipat. Sampai satu tahap rimas tengok keadaan yg mcm tu. Gi pasar malam sekejap. Tengok tv.

Mandi and setelkan and kemaskan sumenye. Lebey kurang pukul 915 pm baru siap sumenya. Wah pnat je rase. Erm cmne nk jadi bini org. Agaknya ni la perasaan org yg bergelar isteri yg punye tanggungjawab. Ni baru keje cikit, badan rase penat. Bile badan dah penat. Mengantuk pon mula la dtg. Dapat bertahan sekejap je depan laptop. Baring atas katil. Tersedar 2 pg. Tu pon tersangat mamai. Laptop pon dah abis bateri.

So amik kesimpulan sambung tido la. Ermm sok jela buat. Huhu

0 Kata-Kata Inspirasi:

Friday, January 15, 2010

Mengarut je~


Izinkan aku untuk mengarut sekejap~

Wei aku tak siapkan lagi slide tuk presentation esok. Product pon kejap2 bertukar. Idea last minute. Adoi....ditambah dengan perasaan yg malas..

Setelah sekian lama tak pedulikan hal umah, semalam pas keje amik kesempatan sapu sampah and kemas apa yg patut. Baju dah sebakul tak basuh. Punyela pemalas. Kain baju selambak tak berlipat. Sampai satu tahap rimas tengok keadaan yg mcm tu. Gi pasar malam sekejap. Tengok tv.

Mandi and setelkan and kemaskan sumenye. Lebey kurang pukul 915 pm baru siap sumenya. Wah pnat je rase. Erm cmne nk jadi bini org. Agaknya ni la perasaan org yg bergelar isteri yg punye tanggungjawab. Ni baru keje cikit, badan rase penat. Bile badan dah penat. Mengantuk pon mula la dtg. Dapat bertahan sekejap je depan laptop. Baring atas katil. Tersedar 2 pg. Tu pon tersangat mamai. Laptop pon dah abis bateri.

So amik kesimpulan sambung tido la. Ermm sok jela buat. Huhu

0 comments on "Mengarut je~"

Disable Right Click