Followers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, January 11, 2010

Bengang~

Macam sial. Buat keputusan yg ntah ape2. Apa masalah meraka ni??

Serius mcm celaka and melampau. Buat keputusan tanpa membabitkan perbincangan dgn org yg sepatutnya.

Aku dah penat2 buat soalan, pikir syllabus yg nak di ajar, dah pikir program untuk students, dah prepare sume notes untuk diorg. At last bende bodoh ni yang jadi. Kau ingat aku sape? Bole ikut sume jari telunjuk ko tu. Kali ni mmg takda berselindung lagi.

Dari dulu lagi aku mmg banyak bende tak puas hati ngn banyak hal. Teruskanlah. Tengokla sampai bile aku mampu bertahan.

0 Kata-Kata Inspirasi:

Monday, January 11, 2010

Bengang~


Macam sial. Buat keputusan yg ntah ape2. Apa masalah meraka ni??

Serius mcm celaka and melampau. Buat keputusan tanpa membabitkan perbincangan dgn org yg sepatutnya.

Aku dah penat2 buat soalan, pikir syllabus yg nak di ajar, dah pikir program untuk students, dah prepare sume notes untuk diorg. At last bende bodoh ni yang jadi. Kau ingat aku sape? Bole ikut sume jari telunjuk ko tu. Kali ni mmg takda berselindung lagi.

Dari dulu lagi aku mmg banyak bende tak puas hati ngn banyak hal. Teruskanlah. Tengokla sampai bile aku mampu bertahan.

0 comments on "Bengang~"

Disable Right Click