Followers

Sunday, January 17, 2010

Brg berharga

Semalam aku hampir kehilangan barang paling berharga dalam hidup nie.

Tak dapat digambarkan perasaan dalam hati. My mistake. Terlalu careless sgt. Tu la pengajaran yg aku dpt. Sebelum ni aku selalu buat mcm tu. Tapi tak ilang. Tapi semalam memang aku terkene penangannya.

Malas nak mengarut panjang. Janji aku dah jumpe. The moral of the story, tlg berhati-hati ye pasni.

P/s: Mesti tertanya-tanyakan barang ape yg ilang. Hurmm

0 Kata-Kata Inspirasi:

Sunday, January 17, 2010

Brg berharga


Semalam aku hampir kehilangan barang paling berharga dalam hidup nie.

Tak dapat digambarkan perasaan dalam hati. My mistake. Terlalu careless sgt. Tu la pengajaran yg aku dpt. Sebelum ni aku selalu buat mcm tu. Tapi tak ilang. Tapi semalam memang aku terkene penangannya.

Malas nak mengarut panjang. Janji aku dah jumpe. The moral of the story, tlg berhati-hati ye pasni.

P/s: Mesti tertanya-tanyakan barang ape yg ilang. Hurmm

0 comments on "Brg berharga"

Disable Right Click