Followers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Friday, August 17, 2012

Sungguh Terharu



Terharu,
Dia insan hebat yang hadir dalam hidup saya,
Rela susah dan senang bersama,

Setiap apa yang dilakukan untuk saya,
Saya berasa sangat terharu,

Walaupun saya tidak mampu nak beri sepenuh kebahagiaan pada dia,
Tapi dia tetap memberi dan berusaha untuk bahagiakan saya,
Saya terharu.

Saya sayang dia
=)

0 Kata-Kata Inspirasi:

Friday, August 17, 2012

Sungguh Terharu




Terharu,
Dia insan hebat yang hadir dalam hidup saya,
Rela susah dan senang bersama,

Setiap apa yang dilakukan untuk saya,
Saya berasa sangat terharu,

Walaupun saya tidak mampu nak beri sepenuh kebahagiaan pada dia,
Tapi dia tetap memberi dan berusaha untuk bahagiakan saya,
Saya terharu.

Saya sayang dia
=)

0 comments on "Sungguh Terharu"

Disable Right Click