Followers

Friday, March 26, 2010

Serabut

Skg sudah menjumpai serabut yg melampau dalam diri. Bile dah jadi mcm ni mulalah jadi sewel ngn tibe-tibe. Btol kate Cik Yana, now sy sedang mengadu nasib di my zone. Hihi...

Sejak kebelakangan ni (sejak Zai tak tido sebilik), aku sangat kerap bangun lewat tuk pegi keje. (tapi Subuh masih sempat ok). Bile lambat jalan akan sesak. Masuk thn 2010 ni kedatngn ke opis agak kurang memberangsangkan. Selalu sngat sampai hampir-hampir nak 830 am. Kadang2 terlepas 2 3 minit. Tu yang serabut tu. Walaupon 1 minit dikire lambat jgk kan. Berbanding ngn sebelum ni aku akan smpai opis dalam 8 am. Erm tlg la bagi semangat kat diri ni tuk bgn awal dan sampai awal di opis.

Mcm arini aku siap tunjuk F**K, kat seorang Cina yg sangat kuang ajar. Memang la tak baik. Tapi aku sangat geram. Marah tak dpt nak kawal. Amik ko. Padan muke. Bile aku tak bagi ko celah kete aku jgnla nk melwan. Dapat seketul dari aku. Erm mcm tu la rutin pagi2 nak gi opis. Kalo tak naik angin memang tak sah. Haishhh tak suke mcm ni.

Pasal assignment tak payah citerla. Sokmo aku cite kat sini. Macam biasa aku memang tak berjaya menyiapkan satu assignment pon. Syabas fardilla!

0 Kata-Kata Inspirasi:

Friday, March 26, 2010

Serabut


Skg sudah menjumpai serabut yg melampau dalam diri. Bile dah jadi mcm ni mulalah jadi sewel ngn tibe-tibe. Btol kate Cik Yana, now sy sedang mengadu nasib di my zone. Hihi...

Sejak kebelakangan ni (sejak Zai tak tido sebilik), aku sangat kerap bangun lewat tuk pegi keje. (tapi Subuh masih sempat ok). Bile lambat jalan akan sesak. Masuk thn 2010 ni kedatngn ke opis agak kurang memberangsangkan. Selalu sngat sampai hampir-hampir nak 830 am. Kadang2 terlepas 2 3 minit. Tu yang serabut tu. Walaupon 1 minit dikire lambat jgk kan. Berbanding ngn sebelum ni aku akan smpai opis dalam 8 am. Erm tlg la bagi semangat kat diri ni tuk bgn awal dan sampai awal di opis.

Mcm arini aku siap tunjuk F**K, kat seorang Cina yg sangat kuang ajar. Memang la tak baik. Tapi aku sangat geram. Marah tak dpt nak kawal. Amik ko. Padan muke. Bile aku tak bagi ko celah kete aku jgnla nk melwan. Dapat seketul dari aku. Erm mcm tu la rutin pagi2 nak gi opis. Kalo tak naik angin memang tak sah. Haishhh tak suke mcm ni.

Pasal assignment tak payah citerla. Sokmo aku cite kat sini. Macam biasa aku memang tak berjaya menyiapkan satu assignment pon. Syabas fardilla!

0 comments on "Serabut"

Disable Right Click