Followers

Wednesday, March 31, 2010

Emosi

Hei ada aku kisah!

Gi M* la kau. Peduli apa aku kalo aku tak dpt org lain dpt.

So mulai arini aku dah dapat satu pengajaran yang amat bermakna dalam hidup nie,

Aku tak kacau hidup ko, tapi ko kacau hidup aku,

Terima kasih banyak,

Terima pembalasan aku sikit demi sikit,

Aku ingat pompuan je yg berperangai mcm tu,

So nothingla aku kat sini ibarat seperti sampah,

Kalo rase tak perlu buang, kalo rase nakkan bantuan ko kutip mcm ko takda maruah,

Hei aku tak kisahla,

Aku berjanji aku takkan lama kat sini,

Terima kasih sebab bagi aku peluang ni,

Terima kasih sekali lagi....

0 Kata-Kata Inspirasi:

Wednesday, March 31, 2010

Emosi


Hei ada aku kisah!

Gi M* la kau. Peduli apa aku kalo aku tak dpt org lain dpt.

So mulai arini aku dah dapat satu pengajaran yang amat bermakna dalam hidup nie,

Aku tak kacau hidup ko, tapi ko kacau hidup aku,

Terima kasih banyak,

Terima pembalasan aku sikit demi sikit,

Aku ingat pompuan je yg berperangai mcm tu,

So nothingla aku kat sini ibarat seperti sampah,

Kalo rase tak perlu buang, kalo rase nakkan bantuan ko kutip mcm ko takda maruah,

Hei aku tak kisahla,

Aku berjanji aku takkan lama kat sini,

Terima kasih sebab bagi aku peluang ni,

Terima kasih sekali lagi....

0 comments on "Emosi"

Disable Right Click