Followers

Friday, June 25, 2010

Lelaki lagi~

:: Berjaga2lah dengan keikhlasan insan yang bergelar lelaki...sebab diorang ni mmg banyak hidden agenda. Kat depan baik..tp kat blakang buat taik ::


Wah bunyinya seperti melepaskan geram di sini. Tapi yang nyata bukan melepaskan geram kepada En Azli. Tapi kpd lelaki yang tak penah merasa cukup dgn kasih sayang sang gadis yang seorang. Mesti nak menduakan atau menggandakan kasih sayang tersebut. Macam la hebat sangat untuk membahagi-bahagikan kasih sayang tersebut. Yang pasti bende baru mesti kasih sayangnya lebih. Mcam org kawin 3 la. Bini yang ke-3, kasih sayangnya mesti dilebihkan berbanding bini pertama. Btol atau btol??? Nak taknak kene jugak pilih btol.

Maaf kepada kaum lelaki sekalian termasukla En Azli sebab saya mengutuk kaum awak. Ntahla bende nie kerap sangat jadi. Yang kasihan dan merana adalah perempuan. Perempuan pon satu yang sibuk sangat nak merana disebabkan lelaki yang tak guna tu nak buat ape. Pegi "M" la dengan lelaki tersebut. Awk septutnya bole jumpa lelaki yang lebih baik lagi.

Haish nape la aku terlalu emosi bile bercakap mengenai isu nie. Huhu maaf ye kawan-kawan saya memang akan emosi bile melibatkan situasi mcm nie bile teringat balik satu cerita yang penah diceritakan kpd sy oleh tukang cerita yang bole dipercayai. Huhu. Ntahla kadang-kadang lelaki nie konon buat baik je depan perempuan sebab taknak create situasi yang memakan diri sendiri atau untuk menjaga kepentingan diri sendiri atau lebih tepat menjaga poket sendiri.

Kat belakang bukan main cite lagi..".aku dah takda hati lagi la dgn minah nie sebab aku dah jumpe org yang lagi bagus, lagi lawa, lagi mantap....." Tengorak ko! Ko tu bagus sangat ke? Ensem sgt ke? Mantap sgt ke? Aku nak tanya sikit. Jangan harapla nak dapat yang lagi bagus/lawa/mantap kalo diri tu pon memang taknak jadi bagus/lawa/mantap. Wah wah beremosi nampak Cik Dilla nie. Relak relak relak....

Ok ok sy relaks sambil menarik nafas dalam-dalam. Erm kite sambung balik perbincangan kite nie. Erm mcm mane dengan kalian, mcm mane dengan pacar kalian?? Suke buat onar dalam hubungan?? Erm saya bukan nak menghasut kaum perempuan yang lain. Saya cume nak bagi peringatan je. Termasukla diri saya nie. Sila alert pada setiap perubahan sikap pada pasangan kalian masing-masing?? Buka mata hati tu. Tengok dengan mata hati bukan dengan mata kasar.

P/s: Dulu cita2 nak jadi pakar motivasi cinta.

0 Kata-Kata Inspirasi:

Friday, June 25, 2010

Lelaki lagi~


:: Berjaga2lah dengan keikhlasan insan yang bergelar lelaki...sebab diorang ni mmg banyak hidden agenda. Kat depan baik..tp kat blakang buat taik ::


Wah bunyinya seperti melepaskan geram di sini. Tapi yang nyata bukan melepaskan geram kepada En Azli. Tapi kpd lelaki yang tak penah merasa cukup dgn kasih sayang sang gadis yang seorang. Mesti nak menduakan atau menggandakan kasih sayang tersebut. Macam la hebat sangat untuk membahagi-bahagikan kasih sayang tersebut. Yang pasti bende baru mesti kasih sayangnya lebih. Mcam org kawin 3 la. Bini yang ke-3, kasih sayangnya mesti dilebihkan berbanding bini pertama. Btol atau btol??? Nak taknak kene jugak pilih btol.

Maaf kepada kaum lelaki sekalian termasukla En Azli sebab saya mengutuk kaum awak. Ntahla bende nie kerap sangat jadi. Yang kasihan dan merana adalah perempuan. Perempuan pon satu yang sibuk sangat nak merana disebabkan lelaki yang tak guna tu nak buat ape. Pegi "M" la dengan lelaki tersebut. Awk septutnya bole jumpa lelaki yang lebih baik lagi.

Haish nape la aku terlalu emosi bile bercakap mengenai isu nie. Huhu maaf ye kawan-kawan saya memang akan emosi bile melibatkan situasi mcm nie bile teringat balik satu cerita yang penah diceritakan kpd sy oleh tukang cerita yang bole dipercayai. Huhu. Ntahla kadang-kadang lelaki nie konon buat baik je depan perempuan sebab taknak create situasi yang memakan diri sendiri atau untuk menjaga kepentingan diri sendiri atau lebih tepat menjaga poket sendiri.

Kat belakang bukan main cite lagi..".aku dah takda hati lagi la dgn minah nie sebab aku dah jumpe org yang lagi bagus, lagi lawa, lagi mantap....." Tengorak ko! Ko tu bagus sangat ke? Ensem sgt ke? Mantap sgt ke? Aku nak tanya sikit. Jangan harapla nak dapat yang lagi bagus/lawa/mantap kalo diri tu pon memang taknak jadi bagus/lawa/mantap. Wah wah beremosi nampak Cik Dilla nie. Relak relak relak....

Ok ok sy relaks sambil menarik nafas dalam-dalam. Erm kite sambung balik perbincangan kite nie. Erm mcm mane dengan kalian, mcm mane dengan pacar kalian?? Suke buat onar dalam hubungan?? Erm saya bukan nak menghasut kaum perempuan yang lain. Saya cume nak bagi peringatan je. Termasukla diri saya nie. Sila alert pada setiap perubahan sikap pada pasangan kalian masing-masing?? Buka mata hati tu. Tengok dengan mata hati bukan dengan mata kasar.

P/s: Dulu cita2 nak jadi pakar motivasi cinta.

0 comments on "Lelaki lagi~"

Disable Right Click