Followers

Monday, June 21, 2010

Bole diam tak!

Haishhh serabut la...

Opis underconstruction plak...serius pening dgr bunyi bising sana sini. Ntah bile nak selesai sumenya. Skg ni pakai headphone pon tak bole jalan jugak. Terasa sangat serabut. Adakah musim mencandat sotong akan tiba??? Mungkinla kot. Dah akhir bulan kan...

Haishh yang diorang ni pon taknak ke dok diam kat tempat. Dgr suara manusia...dgr bunyi mesin grilll....sume nak memekak....adoiiiii....

Rase nak kuar dari sini tapi tak tau nak gi mane.......

0 Kata-Kata Inspirasi:

Monday, June 21, 2010

Bole diam tak!


Haishhh serabut la...

Opis underconstruction plak...serius pening dgr bunyi bising sana sini. Ntah bile nak selesai sumenya. Skg ni pakai headphone pon tak bole jalan jugak. Terasa sangat serabut. Adakah musim mencandat sotong akan tiba??? Mungkinla kot. Dah akhir bulan kan...

Haishh yang diorang ni pon taknak ke dok diam kat tempat. Dgr suara manusia...dgr bunyi mesin grilll....sume nak memekak....adoiiiii....

Rase nak kuar dari sini tapi tak tau nak gi mane.......

0 comments on "Bole diam tak!"

Disable Right Click