Followers

Monday, June 11, 2012

Workloads by Today


Bila nak berhenti nie banyak la plak kerja yang perlu disetelkan. Bagimanapun ingatkan harini saya berjaya selesaikan semua masalah/kerja tertunggak saya. Rupanya tak. Kene continue lagi....


  • Tadi pergi LHDN untuk tanya kalau-kalau ada income tax yang tertunggak. Padahal dah tau gaji yang tak seberapa tu mana mungkin kene income tax. Dah pihak HR suruh buat, buat jela. Nak buat macam mana walaupun dah tahu gaji akan kene tahan selagi bende alah tue takda clarification. Susahnya nak benti..haishhh
  • Surat EL tak serahkan lagi. EL gara-gara ada orang tu masuk wad tiba-tiba. Terpaksa la amik cuti walaupun cuti memang dah tahap negatif sebab dah diberi cuti by semester. Redha jela. 
  • Modul dah siap walaupun ala kadar. Hentam saje labu asalkan saya berjaya siapkan. Konon harini nak print. Dah siap print chapter one ink plak habis. Tak kuasa nak pergi susahkan diri minta ink and pasang sendiri. Tunggu jela sesapa yang akan gantikan ink esok. Dasar pemalas kan. Nasib la labu...
  • Clearance foam?? Belum buat lagi...tunggu dah setel semua baru sibuk nak buat.
  • Tempat tak berkemas satu apa pun. Tengokla esok lusa. Memang nak bawak barang sikit-sikit mulai minggu ni. Banyak jugak nak kene kemas ni. Assignment and soalan exam latest kene kumpul satu tempat. 
  • Apa lagi kerja nak kene buat?? Habaq mai cepat....
  • Oh ya tempat baru tak pergi lagi. Nak tahu silibus, credit hours and bla bla....bila bole curi masa nie???

0 Kata-Kata Inspirasi:

Monday, June 11, 2012

Workloads by Today



Bila nak berhenti nie banyak la plak kerja yang perlu disetelkan. Bagimanapun ingatkan harini saya berjaya selesaikan semua masalah/kerja tertunggak saya. Rupanya tak. Kene continue lagi....


  • Tadi pergi LHDN untuk tanya kalau-kalau ada income tax yang tertunggak. Padahal dah tau gaji yang tak seberapa tu mana mungkin kene income tax. Dah pihak HR suruh buat, buat jela. Nak buat macam mana walaupun dah tahu gaji akan kene tahan selagi bende alah tue takda clarification. Susahnya nak benti..haishhh
  • Surat EL tak serahkan lagi. EL gara-gara ada orang tu masuk wad tiba-tiba. Terpaksa la amik cuti walaupun cuti memang dah tahap negatif sebab dah diberi cuti by semester. Redha jela. 
  • Modul dah siap walaupun ala kadar. Hentam saje labu asalkan saya berjaya siapkan. Konon harini nak print. Dah siap print chapter one ink plak habis. Tak kuasa nak pergi susahkan diri minta ink and pasang sendiri. Tunggu jela sesapa yang akan gantikan ink esok. Dasar pemalas kan. Nasib la labu...
  • Clearance foam?? Belum buat lagi...tunggu dah setel semua baru sibuk nak buat.
  • Tempat tak berkemas satu apa pun. Tengokla esok lusa. Memang nak bawak barang sikit-sikit mulai minggu ni. Banyak jugak nak kene kemas ni. Assignment and soalan exam latest kene kumpul satu tempat. 
  • Apa lagi kerja nak kene buat?? Habaq mai cepat....
  • Oh ya tempat baru tak pergi lagi. Nak tahu silibus, credit hours and bla bla....bila bole curi masa nie???

0 comments on "Workloads by Today"

Disable Right Click