Followers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Friday, June 08, 2012

Dia Di Sana


Saya di sini.
Dia di sana.

Malam ni kami berjauhan.
Sementara saya menghabiskan sisa-sisa kerja saya di sini.

Esok Sabtu yang bekerja.
Dia pon bekerja esok. 
Alang-alang nak balik ditambah dengan keadaan PLUS highway yang time Jumaat memang banyak kenderaan menghala ke Nilai-Seremban.
Better saya spend masa dengan kawan saya.
=)



Mode: Rindu



Rindu la kat awak...
=))



0 Kata-Kata Inspirasi:

Friday, June 08, 2012

Dia Di Sana



Saya di sini.
Dia di sana.

Malam ni kami berjauhan.
Sementara saya menghabiskan sisa-sisa kerja saya di sini.

Esok Sabtu yang bekerja.
Dia pon bekerja esok. 
Alang-alang nak balik ditambah dengan keadaan PLUS highway yang time Jumaat memang banyak kenderaan menghala ke Nilai-Seremban.
Better saya spend masa dengan kawan saya.
=)



Mode: Rindu



Rindu la kat awak...
=))



0 comments on "Dia Di Sana"

Disable Right Click