Followers

Wednesday, May 19, 2010

Kawan

Sgt susah nak puaskan hati sume org. Rase sgt tak sabar utk kuar dari Taman Medan. Ntahla. Memang susah untuk mendapat kata sepakat bersama. Kalo ikutkan hati mmg tak tahan. Aku hanya perlu bertahan untuk tempoh masa yang sikit je lagi (cikit ke). Adoi cepatla masa berlalu. Proses lakonan utk dapatkan award harus berjalan seperti biasa.

Bukan setakat masalah org yg melanda. Memang la tak baik menceritakan masalah rumah tangga kat sini. Rumah tangga ke? Erm mmgla umah aku tingkat 2. Tak sebest dulu. Rakan sekepala ku tiada lagi di sisi. Masing-masing dah bina kehidupan di alam lain. Huhu bukan 'alam' itu ye. Isnin kelmarin Zai dtg. Wah sgt teruja. Dah lame kami tak bersembang panjang citer2 gosip2. Kalo dh tido sekali tu alamatnya tido pon lambatla. Sebelum melelapkan mata sembang citer yang sampai esok tak abis tu. Huhu Zai dah bahagia bersama suami tersayang. Aku bile lagi??? Huhu menghitung ari...

Huhu aku kesunyian...perlu kawan yang bole share sume bende.

p/s: smbil makan laksa yang sedap dibeli di pandan perdana

0 Kata-Kata Inspirasi:

Wednesday, May 19, 2010

Kawan


Sgt susah nak puaskan hati sume org. Rase sgt tak sabar utk kuar dari Taman Medan. Ntahla. Memang susah untuk mendapat kata sepakat bersama. Kalo ikutkan hati mmg tak tahan. Aku hanya perlu bertahan untuk tempoh masa yang sikit je lagi (cikit ke). Adoi cepatla masa berlalu. Proses lakonan utk dapatkan award harus berjalan seperti biasa.

Bukan setakat masalah org yg melanda. Memang la tak baik menceritakan masalah rumah tangga kat sini. Rumah tangga ke? Erm mmgla umah aku tingkat 2. Tak sebest dulu. Rakan sekepala ku tiada lagi di sisi. Masing-masing dah bina kehidupan di alam lain. Huhu bukan 'alam' itu ye. Isnin kelmarin Zai dtg. Wah sgt teruja. Dah lame kami tak bersembang panjang citer2 gosip2. Kalo dh tido sekali tu alamatnya tido pon lambatla. Sebelum melelapkan mata sembang citer yang sampai esok tak abis tu. Huhu Zai dah bahagia bersama suami tersayang. Aku bile lagi??? Huhu menghitung ari...

Huhu aku kesunyian...perlu kawan yang bole share sume bende.

p/s: smbil makan laksa yang sedap dibeli di pandan perdana

0 comments on "Kawan"

Disable Right Click