Followers

Sunday, May 02, 2010

Ahadku

Salam semua,

Mcm biasa nak tutup account sempena Ahad nie. Huhu...

Arini dipenuhi dgn aktiviti yg bermakna. Pagi2 En Azli dtg KL amik aku kat umah. Aku, Joe and Izan (tunang Joe) gerak gi KLCC terus. Huh kacau daun la mereka itu. Haha jgn mare ek Joe. Erm jarang En Azli nak turun KL. Kalau takda sebab mmg die tak turun KL. Nie pon sebab ade HOMEDEC. Tiap thn mmg tak penah miss. Ni thn ke 3 pegi. Saje cuci mata tgk bende chantek2 tuk hiasan umah nanti.

Lepas lenguh kaki pusing2, makan2 and gi tgk wayang kat Galaxy Ampang. Tempat yg tak best. Tapi demi mengelak kesesakan ikutkan jugak. Ironman sume dah sold out. Tgk la IP Man. Tapi mmg sgt best. Yg kelakar satu wayang tepuk tangan bile Yip Man menang lawan ngn Twister aka peninju barat yang bongkak. Benci tgk org yang bongkak. Bagus mesej yang disampaikan dalam cite ni. Cube untuk hormati org lain walaupon apa status seseorang tu. Kalo tak pecaya tgk la sendiri. Memang tak myesal.

Argghh rindu En Azli....tak suke perasaan ni~~~~~~

0 Kata-Kata Inspirasi:

Sunday, May 02, 2010

Ahadku


Salam semua,

Mcm biasa nak tutup account sempena Ahad nie. Huhu...

Arini dipenuhi dgn aktiviti yg bermakna. Pagi2 En Azli dtg KL amik aku kat umah. Aku, Joe and Izan (tunang Joe) gerak gi KLCC terus. Huh kacau daun la mereka itu. Haha jgn mare ek Joe. Erm jarang En Azli nak turun KL. Kalau takda sebab mmg die tak turun KL. Nie pon sebab ade HOMEDEC. Tiap thn mmg tak penah miss. Ni thn ke 3 pegi. Saje cuci mata tgk bende chantek2 tuk hiasan umah nanti.

Lepas lenguh kaki pusing2, makan2 and gi tgk wayang kat Galaxy Ampang. Tempat yg tak best. Tapi demi mengelak kesesakan ikutkan jugak. Ironman sume dah sold out. Tgk la IP Man. Tapi mmg sgt best. Yg kelakar satu wayang tepuk tangan bile Yip Man menang lawan ngn Twister aka peninju barat yang bongkak. Benci tgk org yang bongkak. Bagus mesej yang disampaikan dalam cite ni. Cube untuk hormati org lain walaupon apa status seseorang tu. Kalo tak pecaya tgk la sendiri. Memang tak myesal.

Argghh rindu En Azli....tak suke perasaan ni~~~~~~

0 comments on "Ahadku"

Disable Right Click