Followers

Monday, May 03, 2010

Just Say No, Thank You

Niat hati ikhlas tuk berkawan...menambah lagi sillaturahim sesama manusia.



Tapi kawan kite tu yang tak ikhlas nak kawan ngn kite. Mcm mana tu. Sekadar kawan tuk melepaskan tenguk die atau bahasa mudahnya, sekadar untuk meyenangkan hidup die je. Ade jugak manusia yang mcm tu. Erm biasa la nak hidupkan.



Kat blakang mengutuk kawan sendiri. Kalo memang yang betul aku tak kisah. Tapi dok jaja benda yang tak betul semata-mata nak membongkakkan diri. Adoi aku mmg pantang dgn org yang bongkak nie. Kalo dah tak suke susah tuk aku menutup mulut ni dok ckp pasal die je.



Kepada kawan-kawanku, jangan dilayan lagi org seperti itu. Tak payah cara hidup die lagi. Org yang tak sedar diri mmg begitu. Kita buat hal masing2 je. Kalo die mintak tlg ke apa. JUST SAY NO, THANK U..amacam setuju kawan-kawanku....



Peace no war~

0 Kata-Kata Inspirasi:

Monday, May 03, 2010

Just Say No, Thank You


Niat hati ikhlas tuk berkawan...menambah lagi sillaturahim sesama manusia.



Tapi kawan kite tu yang tak ikhlas nak kawan ngn kite. Mcm mana tu. Sekadar kawan tuk melepaskan tenguk die atau bahasa mudahnya, sekadar untuk meyenangkan hidup die je. Ade jugak manusia yang mcm tu. Erm biasa la nak hidupkan.



Kat blakang mengutuk kawan sendiri. Kalo memang yang betul aku tak kisah. Tapi dok jaja benda yang tak betul semata-mata nak membongkakkan diri. Adoi aku mmg pantang dgn org yang bongkak nie. Kalo dah tak suke susah tuk aku menutup mulut ni dok ckp pasal die je.



Kepada kawan-kawanku, jangan dilayan lagi org seperti itu. Tak payah cara hidup die lagi. Org yang tak sedar diri mmg begitu. Kita buat hal masing2 je. Kalo die mintak tlg ke apa. JUST SAY NO, THANK U..amacam setuju kawan-kawanku....



Peace no war~

0 comments on "Just Say No, Thank You"

Disable Right Click