Followers

Wednesday, April 14, 2010

Aku GEMUK

Sangat tensi untuk kelihatan langsing dan kurus. Skg ni mmg tgh kurangkan makan. Tapi aku bukan la kuat makan mcm En Azli. Tapi aku tetap GEMUK jgk. Haishh tensinya rase. What should i do?

Masa lunch jer makan heavy ckit. Tapi takdala sampai 2 pinggan. Pastu balik keje dah tak makan. Kalo lapar cume minum milo jer. Tapi still tak berjaya lagi. Runsing sgt. Sudah ramai yang menegur. Malu la nok. Masalahnya my type of body ni....hasihhh


Jgn membuat sebarang spekulasi sembarangan pada pic di atas. Huhu. Ikutkan hati rase nak makan banyak2 biar gemuk lagi. Kurang makan pon mcm ni kalo banyak makan apatah lagi.

PLS HELP ME...

0 Kata-Kata Inspirasi:

Wednesday, April 14, 2010

Aku GEMUK


Sangat tensi untuk kelihatan langsing dan kurus. Skg ni mmg tgh kurangkan makan. Tapi aku bukan la kuat makan mcm En Azli. Tapi aku tetap GEMUK jgk. Haishh tensinya rase. What should i do?

Masa lunch jer makan heavy ckit. Tapi takdala sampai 2 pinggan. Pastu balik keje dah tak makan. Kalo lapar cume minum milo jer. Tapi still tak berjaya lagi. Runsing sgt. Sudah ramai yang menegur. Malu la nok. Masalahnya my type of body ni....hasihhh


Jgn membuat sebarang spekulasi sembarangan pada pic di atas. Huhu. Ikutkan hati rase nak makan banyak2 biar gemuk lagi. Kurang makan pon mcm ni kalo banyak makan apatah lagi.

PLS HELP ME...

0 comments on "Aku GEMUK"

Disable Right Click