Followers

Wednesday, May 29, 2013

At 20 Weeks of Pregnancy




Malu nak tunjuk perut sendiri yang makin memboyot.
Al maklum saya bukan Fasha Sanda.
Tapi takpela untuk kenangan kat sini.
Di kala 20 minggu,

Bila baju sendat baru boleh nampak baby bump.
Perut saya melebar ke tepi bukan membulat ke depan.
Sekian.






Woww gemuknya saya.






P/s: alamak bestnya tengok Ehsan shopping barang baby. Mode--> Teduhan Kasih. Sape tengok angkat tangan....




3 Kata-Kata Inspirasi:

Mrs Lurve said...

wahh...sy baru balik dr cuti berpantang..alhamdulillah..tahniah for pregnancy

Bazilah (^0^) said...

dah naik berapa kg dilla? hihi..xpe masa peknen ni mkn lah apa sahaja, abaikan bebelan nurse hehe :D

Fardilla Fawzi said...

Mrs Lurve: tq...tahniah for new born baby yang comel..=)

Bazilah: berat skg 62.9kg...tau takpe kecoh je nurse kat KK tu kan..tgh ada mood nak makan byk kan....huhu

Wednesday, May 29, 2013

At 20 Weeks of Pregnancy





Malu nak tunjuk perut sendiri yang makin memboyot.
Al maklum saya bukan Fasha Sanda.
Tapi takpela untuk kenangan kat sini.
Di kala 20 minggu,

Bila baju sendat baru boleh nampak baby bump.
Perut saya melebar ke tepi bukan membulat ke depan.
Sekian.






Woww gemuknya saya.






P/s: alamak bestnya tengok Ehsan shopping barang baby. Mode--> Teduhan Kasih. Sape tengok angkat tangan....




3 comments on "At 20 Weeks of Pregnancy"

Mrs Lurve on June 6, 2013 at 10:47 AM said...

wahh...sy baru balik dr cuti berpantang..alhamdulillah..tahniah for pregnancy

Bazilah (^0^) on June 6, 2013 at 5:24 PM said...

dah naik berapa kg dilla? hihi..xpe masa peknen ni mkn lah apa sahaja, abaikan bebelan nurse hehe :D

Fardilla Fawzi on June 7, 2013 at 12:38 PM said...

Mrs Lurve: tq...tahniah for new born baby yang comel..=)

Bazilah: berat skg 62.9kg...tau takpe kecoh je nurse kat KK tu kan..tgh ada mood nak makan byk kan....huhu

Disable Right Click