Followers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, September 27, 2010

Alhamdullilah

Alhamdullilah saya berjaya mengharungi cabaran minggu lepas dengan jayanya, insya Allah akan datang lagi cabaran minggu depan,

Alhamdullilah saya dah berjaya submit research proposal so minggu satu lagi bole present,

Alhamdullilah kalo takda aral melintang sem depan abis and saya takkan jumpa lagi cabaran mcm ni, kalo saya kuat menghadapi cabaran la...huhuhu

~Mahu berjoget~

0 Kata-Kata Inspirasi:

Monday, September 27, 2010

Alhamdullilah


Alhamdullilah saya berjaya mengharungi cabaran minggu lepas dengan jayanya, insya Allah akan datang lagi cabaran minggu depan,

Alhamdullilah saya dah berjaya submit research proposal so minggu satu lagi bole present,

Alhamdullilah kalo takda aral melintang sem depan abis and saya takkan jumpa lagi cabaran mcm ni, kalo saya kuat menghadapi cabaran la...huhuhu

~Mahu berjoget~

0 comments on "Alhamdullilah"

Disable Right Click