Followers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, April 05, 2014

Separuh Jiwaku Pergi



Rasa macam dah hilang arah.
Rasa macam motivasi diri menurun sesangat.
Mana pergi jiwa saya yang tabah dan kuat pergi.

Memang rasa down sangat.
Rasa nak give up.
Rasa nak pergi terjun dalam gaung.

Rasa macam dah hilang pedoman hidup.
Ya Allah...
kembalilah ke kepada Allah.
Hanya Dia yang mampu mengubati rasa ini.
Astaghafirullah...

Janganlah Kau bolak- balikkan hati ini.
Mungkin rasa ini datang petanda aku semakin jauh dari-Mu..

Ampuni aku ya Allah.

0 Kata-Kata Inspirasi:

Saturday, April 05, 2014

Separuh Jiwaku Pergi




Rasa macam dah hilang arah.
Rasa macam motivasi diri menurun sesangat.
Mana pergi jiwa saya yang tabah dan kuat pergi.

Memang rasa down sangat.
Rasa nak give up.
Rasa nak pergi terjun dalam gaung.

Rasa macam dah hilang pedoman hidup.
Ya Allah...
kembalilah ke kepada Allah.
Hanya Dia yang mampu mengubati rasa ini.
Astaghafirullah...

Janganlah Kau bolak- balikkan hati ini.
Mungkin rasa ini datang petanda aku semakin jauh dari-Mu..

Ampuni aku ya Allah.

0 comments on "Separuh Jiwaku Pergi"

Disable Right Click