Followers

Monday, May 05, 2014

5 Mei 2014




Photo: Tua-tua celebrate besday ada kek rasa rare sgt. Thanks my sister-in-law!


Photo: Along & Angah punya birthday ;p... #siblings



Tengok gambar di atas dah tahu entry tentang apa.
Ye Selamat Hari Tua untuk diri sendiri.
Terasa dah tua sesangat.
Tahun ni dah 28 tahun uolsss.
Marilah cecepat menambah anak.
Hehe...


Tahun ni macam spesial sikit kot.
Ntahla ke biasa-biasa je.
Tapi tahun ni husband bagi hadiah best.
Tahun lepas takda hadiah, husband pun jauh sebab tarikh mengundi kan.
Sorang kat Ipoh, sorang kat Paroi.
Thanks husband!
Love you always!

Dah tahu husband bukan mat jiwang karat.
Tak reti nak suprise bagai.
Tapi bila dia buat sesuatu memang akan menyentuh kalbu dan jiwa raga.



Yang paling penting kat sini nak ucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada mak kerana bersusah payah melahirkan pada tarikh ini dan waktu ini (2.45 pm).
Hanya Allah yang mampu membalas jasa mak.
Intan dan gunung permata pun belum tentu lagi boleh membalas jerih payah mak mengandung dan melahirkan saya.
Bila dah jadi ibu baru kita tahu macam mana susah payah mak besarkan kita.
Terima kasih mak.
I love you million much!




0 Kata-Kata Inspirasi:

Monday, May 05, 2014

5 Mei 2014





Photo: Tua-tua celebrate besday ada kek rasa rare sgt. Thanks my sister-in-law!


Photo: Along & Angah punya birthday ;p... #siblings



Tengok gambar di atas dah tahu entry tentang apa.
Ye Selamat Hari Tua untuk diri sendiri.
Terasa dah tua sesangat.
Tahun ni dah 28 tahun uolsss.
Marilah cecepat menambah anak.
Hehe...


Tahun ni macam spesial sikit kot.
Ntahla ke biasa-biasa je.
Tapi tahun ni husband bagi hadiah best.
Tahun lepas takda hadiah, husband pun jauh sebab tarikh mengundi kan.
Sorang kat Ipoh, sorang kat Paroi.
Thanks husband!
Love you always!

Dah tahu husband bukan mat jiwang karat.
Tak reti nak suprise bagai.
Tapi bila dia buat sesuatu memang akan menyentuh kalbu dan jiwa raga.



Yang paling penting kat sini nak ucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada mak kerana bersusah payah melahirkan pada tarikh ini dan waktu ini (2.45 pm).
Hanya Allah yang mampu membalas jasa mak.
Intan dan gunung permata pun belum tentu lagi boleh membalas jerih payah mak mengandung dan melahirkan saya.
Bila dah jadi ibu baru kita tahu macam mana susah payah mak besarkan kita.
Terima kasih mak.
I love you million much!




0 comments on "5 Mei 2014"

Disable Right Click