Followers

Monday, March 31, 2014

Celebrate Birthday Alisha Penang



Salam dan hello semua,

Baru balik dari Penang semalam, memeriahkan majlis hari jadi anak buah, Alisha.
Dah setahun dah, cepat sangat masa berlalu,
Tengok anak-anak dah makin membesar memang terasa sangat diri semakin tua.

Mia pun dah makin besar.
Dah macam-macam keletah yang mencuit hati ditunjukkan.
Dah semakin bijak and panjang akal.
Ohh anak ibu pun dah makin besar.

Semalam jugak birthday husband yang ehem-ehem,
Oh husband dah masuk 3 series.
Saya belum lagi.
=p



Eh ni entry bergambar malas nak panjang cite.



Angah, nenek, aunty Wa, birthday girl, Alisha dan Mia..



Birthday girl punya family,
Hee ada orang tu takut kene dukung dengan Chicky.
Alahai Alishaaaaa...




Walid paksa Chicky dukung Mia,
Sekarang memang tak takut tunggulah besar sikit.
=p




Rainbow cake!
Happy Birthday Alisha!





Mode verangan tambah family.
Parents with 2 daughters katanya....




Tapi nak tambah family belum masanya lagi.
Sian anak ibu kecik lagi la.





Aunty Wa, muka Alisha fotostat muka aunty sikit-sikit...




Nenek atuk and cucu-cucunya....




Atuk and nenek lagi...





Sempat lalu Jambatan kedua sebelum dikenekan tol.
Anyway I like Penang so much!

Tata



0 Kata-Kata Inspirasi:

Monday, March 31, 2014

Celebrate Birthday Alisha Penang




Salam dan hello semua,

Baru balik dari Penang semalam, memeriahkan majlis hari jadi anak buah, Alisha.
Dah setahun dah, cepat sangat masa berlalu,
Tengok anak-anak dah makin membesar memang terasa sangat diri semakin tua.

Mia pun dah makin besar.
Dah macam-macam keletah yang mencuit hati ditunjukkan.
Dah semakin bijak and panjang akal.
Ohh anak ibu pun dah makin besar.

Semalam jugak birthday husband yang ehem-ehem,
Oh husband dah masuk 3 series.
Saya belum lagi.
=p



Eh ni entry bergambar malas nak panjang cite.



Angah, nenek, aunty Wa, birthday girl, Alisha dan Mia..



Birthday girl punya family,
Hee ada orang tu takut kene dukung dengan Chicky.
Alahai Alishaaaaa...




Walid paksa Chicky dukung Mia,
Sekarang memang tak takut tunggulah besar sikit.
=p




Rainbow cake!
Happy Birthday Alisha!





Mode verangan tambah family.
Parents with 2 daughters katanya....




Tapi nak tambah family belum masanya lagi.
Sian anak ibu kecik lagi la.





Aunty Wa, muka Alisha fotostat muka aunty sikit-sikit...




Nenek atuk and cucu-cucunya....




Atuk and nenek lagi...





Sempat lalu Jambatan kedua sebelum dikenekan tol.
Anyway I like Penang so much!

Tata



0 comments on "Celebrate Birthday Alisha Penang"

Disable Right Click