Followers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 30, 2009

Benci

Arini terasa sangat malas. Malasnya nak buat ape-ape pon. Aku nak buat sesuka hati aku jer. Aku malas. Kalau 44 kali cakap malas memang terus jadi malas. Benci..Sejak akhir-akhir ni asik ulang cakap ayat benci jer. Ntahla ape kene ngn aku nie. Terasa takda semangat. Kembalikan semangatku yang hilang~

0 Kata-Kata Inspirasi:

Wednesday, September 30, 2009

Benci


Arini terasa sangat malas. Malasnya nak buat ape-ape pon. Aku nak buat sesuka hati aku jer. Aku malas. Kalau 44 kali cakap malas memang terus jadi malas. Benci..Sejak akhir-akhir ni asik ulang cakap ayat benci jer. Ntahla ape kene ngn aku nie. Terasa takda semangat. Kembalikan semangatku yang hilang~

0 comments on "Benci"

Disable Right Click