Followers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 09, 2009

Ermmm

Semalam berbuka puasa bersama En. Azli. En. Azli pun berpuasa jugak. Nasib En. Azli sempat sampai sebelum Maghrib. Huhu..

Menu yang di order semalam:

1. Nasi putih
2. Asam pedas ikan pari
3. Kailan ikan masin
4. Telur dadar
5. Sambal belacan
6. Bancau
7. Teh O panas

Sangat kenyang and puas hati.

After berbuka and solat Maghrib. Destinasi seterusnya ialah Midvalley. Sebenarnya dah tak mampu nak berjalan lagi. Terasa letih sangat. Tapi di sebabkan En. Azli ada bersama, aku kuatkan semangat. Huhu...

Pergi menghabiskan masa pusing-pusing mencari harga barang yang aku nak beli. Bole tahan jugak, ble kopak babe. I need sponsor, please.

p/s: En. Azli semakin menyayangi and menghargai saya. Fardilla is singing happy-happy.

0 Kata-Kata Inspirasi:

Thursday, July 09, 2009

Ermmm


Semalam berbuka puasa bersama En. Azli. En. Azli pun berpuasa jugak. Nasib En. Azli sempat sampai sebelum Maghrib. Huhu..

Menu yang di order semalam:

1. Nasi putih
2. Asam pedas ikan pari
3. Kailan ikan masin
4. Telur dadar
5. Sambal belacan
6. Bancau
7. Teh O panas

Sangat kenyang and puas hati.

After berbuka and solat Maghrib. Destinasi seterusnya ialah Midvalley. Sebenarnya dah tak mampu nak berjalan lagi. Terasa letih sangat. Tapi di sebabkan En. Azli ada bersama, aku kuatkan semangat. Huhu...

Pergi menghabiskan masa pusing-pusing mencari harga barang yang aku nak beli. Bole tahan jugak, ble kopak babe. I need sponsor, please.

p/s: En. Azli semakin menyayangi and menghargai saya. Fardilla is singing happy-happy.

0 comments on "Ermmm"

Disable Right Click