Followers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 18, 2009

Geram

Baru tadi aku post pasal memaafkan. Huhu camner nak memaafkan kalo perangai tu dah mejengkelkan sume orang. Sabar jela.

Sume benda nak bagus. Tapi ape contribution ko. Asik mengharapkan orang lain. Tapi diri sendiri taknak belajar. Bole plak gi merayap dan bersenang-lenang. Memang aku tak bole nak buat ape. Tapi harap dapat sedar diri sebelum aku bunuh ko ngn pisau.


p/s: aku dalam musim tidak terkawal~

0 Kata-Kata Inspirasi:

Thursday, June 18, 2009

Geram


Baru tadi aku post pasal memaafkan. Huhu camner nak memaafkan kalo perangai tu dah mejengkelkan sume orang. Sabar jela.

Sume benda nak bagus. Tapi ape contribution ko. Asik mengharapkan orang lain. Tapi diri sendiri taknak belajar. Bole plak gi merayap dan bersenang-lenang. Memang aku tak bole nak buat ape. Tapi harap dapat sedar diri sebelum aku bunuh ko ngn pisau.


p/s: aku dalam musim tidak terkawal~

0 comments on "Geram"

Disable Right Click